donderdag 17 oktober 2013

De koekentijd is blij!

Beste ,

Ondertussen is mijn eerste dag bijscholing geslaagd te noemen.
Geertrui en Roel hielden een goed gevoel over aan de vervanging.
Alles verliep vlot en Geertrui zei me dat de kinderen zeer aangenaam waren.
Ook zag ik vanavond nog een paar kinderen van de klas en zij waren ook enthousiast.
Ook Yf was enthousiast.
Dus een goede win- win situatie!
Een supergrote dank aan Geertrui, Roel en Yf !!
En Briek, dank voor je mooie en goede rondeverslag!

Maandag vertel ik de kinderen wat ik allemaal opstak,
Er zitten heel veel bruikbare zaken in om samen te doen in de klas.

En nog :
Morgen komt er geen papieren weeknieuws mee,
Ook geen mappen (maar allee, weeral niet zeg),
Maar deze komen mee op dinsdag,
De dag voor we vertrekken op klassen.

Ik wens Evita en Isabel ook een leuke en aangename vervanging toe morgen !

En ook een toffe verjaardag voor Noor en Giorgi zondag !

Vele groeten aan alle kinderen en mama en papa,

Inge


Geen opmerkingen:

Een reactie posten