vrijdag 31 mei 2013

Het krantje van 3-4

Het krantje van 3-4.

Dag beste ouders, wij hebben weer veel leuke nieuwsjes van in onze klas.
We zijn volop bezig met vaderdag, wat we aan het maken zijn mogen we nog niet zeggen want het is een geheim.

Vanaf nu maken er twee kinderen het weeknieuws, deze week en de volgende week is het onze beurt, en wij zijn Vlinder en Bernice.

We zijn nog altijd volop bezig met onze mini-projectjes.
We mogen nu ook taalverhalen  maken , als ze klaar zijn mogen we ze voorstellen in de ronde.

Nu mogen we wel eens lachen hé! Daarom hebben we voor jullie
Een paar leuke mopjes meegebracht .
Kennen jullie de mop van dom blondje?
Die ging naar de dokter.
“Wat scheelt er?”  vroeg de dokter.
 Zei dom blondje : “Als ik op mijn been druk doet het pijn, als ik op mijn arm druk doet het pijn ,als ik op mijn buik druk doet het pijn.”
 Zegt de dokter: “ Uw vinger is gebroken!!!”
 Hahaha!

Er zitten twee zandkorrels in de woestijn. Zegt de ene tegen de andere : “We zijn omsingeld”
Hahaha!

Jantje zit in de bus, naast hem zit een man die heel de tijd haring eet.
 Jantje vraagt aan de man waarom hij zoveel haring eet.
 De man zegt; “  Omdat je er slim van word.”
 Jantje vraagt aan de man : ”Hoeveel kost een haring?” “ 2 euro”
Jantje koopt een haring en eet hem op en zegt :”Twee euro is wel veel voor een haring!”
 Hahaha!

Waarom zet dom blondje een leeg glas in de koelkast ? Voor als  er iemand komt die geen dorst geeft  ! hahaha!


Een niet te vergeten de koekentijd

Maandag: Lente
Dinsdag:fruit
Woensdag:Luz
Donderdag:Mathijs
Vrijdag:triatlon

En nu de ronde verslagen van deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten