donderdag 28 februari 2013

De koekentijd was ziek !

Mijn kinderen zeggen dikwijls ' ziek zijn is niet plezant!' en dat kan ik na deze week alleen maar beamen.

Vooreerst wil ik iedereen bedanken die mij vervangen heeft en dat zijn : 
Hilde Dubois, Emilie, Yf, Hanne, Joke, Kathleen Deschodt, Katrien D'Hoop en Fatoumata !!
Een supergrote dank !
En een dikke proficiat aan de kinderen met hun origami-tentoonstelling en hun dubbeldikke inzet en flexibiliteit deze week !

En bij deze ben ik terug. Deze morgen hebben we alles eens op een rijtje gezet en korte klasraad gehouden.
Dan was er stille werktijd. Je zult zien dat niet alles in de werkbundels verbeterd is. De mensen die vervangden deden dat zo goed mogelijk, wat ze vandaag maakten is wel verbeterd.

Deze namiddag maakten we in groepjes kettingreacties. We laten die aan elkaar groeien in de crea-ruimte.
We zijn nog niet helemaal af, dus maandag doen we verder.

Als de kettingreactie af is zullen we voor onze Pema werken, en daarna gaan we hospiteren in Marke.

Nog even eraan herinneren dat er volgende dinsdag 5 maart klasvergadering is. Wie vragen of suggesties heeft : welkom !

Morgen komt Yf niet en dan willen de kinderen aan de wiskunsten werken. Dank voor de boeken van Briek en Mathijs !

Een goed, en vooral gezond weekend gewenst,

Inge


1 opmerking:

  1. Dag Inge, wij kunnen niet naar de klasvergadering komen omdat het de dag is van mijn operatie.
    Gelieve ons te verontschuldigen.

    Groetjes K-trien

    BeantwoordenVerwijderen